جشنواره پسته

دومین جشنواره پسته (فیض آباد) 1402

جشنواره پسته ( فیض آباد)  با همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی در شهرستان مه‌ولات برگزار می‌شود. شهرستان مه‌ولات یکی از شهرستان‌های پهناور خراسان رضوی است که به دلیل داشتن اقلیم مناسب، دارای باغات پسته بسیاری است که از شهرت زیادی برخوردارند. و توانایی تأمین پسته شرق کشور را دارد. 

اساتید و متخصصان و دست اندرکاران صنایع کشاورزی و فرآوری و بسته بندی ، اقتصاددانان و بازاریاب های متخصص این حوزه بالاخص کارشناسان و متخصصان زمینه کشاورزی در این همایش حضور فعال خواهند داشت.

جشنواره پسته

شرکت پتروپاریز سبز البرز یکی از شرکت های فعال در زمینه تامین و توزیع انواع نهاده های کشاورزی است که در این همایش حضور خواهد داشت.  کارشناسان این شرکت در این همایش، مشاورات کارشناسی خود را در اختیار تولید کنندگان پسته قرار می دهند. شرکت پتروپاریز سبز البرز با حضور در این نمایشگاه، فرصت مناسبی را در راستای ارتباط با کشاورزان و دست‌اندرکاران بخش کشاورزی فراهم نموده است. تا با اشتراک‌گذاری پتانسیل‌ محصولات سوپرمکس برای پسته و ارائه تقویم باغی پسته براساس این محصولات به افزایش عملکرد کمی و کیفی درختان پسته کمک نماید. 

همچنین شرکت پتروپاریز سبز البرز درنظر دارد که زمینه مناسبی را جهت بحث و تبادل نظر با استفاده از یافته‌های علمی و تجربی کارشناسان خود برای مدیریت تغذیه درختان پسته در این همایش سراسری فراهم آورد. علاوه براین، کشاورزان و دست‌اندرکاران بخش کشاورزی می‌توانند از مشاورات کارشناسی و تجربیات موفق کارشناسان شرکت پتروپاریز سبز البرز در راستای اجرای یک برنامه جامع برای مدیریت مصرف بهینه کود بهره‌مند شوند.

آدرس غرفه پتروپاریز در جشنواره پسته

جهت بازدید از محصولات سوپرمکس در این همایش به غرفه 61 مراجعه نمایید.

محصولات سوپرمکس

برای مشاهده محصولات  سوپرمکس روی مشاهده محصولات کلیک کنید

فهرست مطالب

محصولات اخیر پتروپاریز