نمایندگان پتروپاریز در جشنواره پسته

سوپرمکس در دومین جشنواره ملی پسته مه‌ولات (فیض آباد)1402

بازدیدکنندگان ویژه از غرفه سوپرمکس

در دومین جشنواره پسته مه‌ولات، جناب آقایی هادی ساربان مدیر جهاد کشاورزی به همراه جمعی دیگر از مسؤلان این شهرستان از غرفه سوپرمکس بازدید بعمل آوردند.

ایشان ضمن استقبال از محصولات برند سوپرمکس و گفتگو با کارشناسان و نمایند‌گان این برند، یکی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره را مطرح کردن نام مه‌ولات در سطح استان خراسان رضوی و کشور بیان کردند

بدین منظور سعی شد با دعوت از برندهای معتبر نهاده های کشاورزی ، زمینه لازم جهت ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و کشاورزان فراهم و نام مه‌ولات و پسته آن به‌عنوان مرجع پسته‌کاری خراسان رضوی مطرح شود.

در این جشنواره کشاورزان ضمن دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان فنی و نمایند‌گان برند سوپرمکس در شهرستان مه‌ولات در زمینه انتخاب کودهای مناسب برای دست‌یابی به حداکثر عملکرد درختان پسته ، بسته پیشنهادی تقویم غذایی پسته سوپرمکس را دریافت کردند.

بسته پیشنهادی تقویم غذایی پسته برند سوپرمکس حاصل سال‌ها تحقیقات علمی و تجربه های عملی متخصصین برند سوپرمکس در زمینه پرورش درختان پسته به صورت کاملا تخصصی می باشد .

جهت دانلود تقویم پسته کلیک فرمایید

سوپرمکس
سوپرمکس در نمایشگاه فیض آباد

همچنین سایر مسئولان استانی از جمله جناب آقای دکتر محسن زنگنه نماینده شهرستان مه‌ولات، جناب آقای عبدالحمید شرافتی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی، جناب آقای مجتبی علی‌نژاد فرماندار شهرستان مه‌ولات و مسؤلین صدا و سیمای شهرستان مه‌ولات در جشنواره ملی پسته مه‌ولات از غرفه سوپرمکس و آخرین دستاوردهای این برند برای پسته بازدید بعمل آوردند و از جدیدترین محصولات تولیدی این برند که در شهرستان مه‌ولات از جایگاه ویژه‌ای در بین باغداران پسته برخوردار بودند، اطلاع یافتند.

نمایشگاه پسته مه‌ولات
بازدید فرماندار شهرستان فیض اباد از غرفه پتروپاریز سبز البرز در جشنواره پسته
بازدید پرسنل خبرگذاری ایرنا از غرفه پتروپاریز سبز البرز در جشنواره پسته
بازدید پرسنل ایرنا از غرفه پتروپاریز سبز البرز در دومین جشنواره پسته فیض اباد

بازدید خبرگذاری ایرنا از غرفه سوپرمکس

دکترمحمدجواد محمودی میمندی (دکتری فیزیولوژی و اصلاح درختان میوه)

در دومین روز جشنواره ملی پسته مه‌ولات، دکتر محمدجواد محمودی میمندی از غرفه سوپرمکس بازدید نمودند.

 ایشان با حضور در غرفه سوپرمکس به بحث و تبادل نظر با کارشناسان و نمایندگان برند سوپرمکس در مورد کودهای تولیدی سوپرمکس، تقویم غذایی پسته و مشکلات آن در منطقه پرداختند.

 کارشناسان سوپرمکس ضمن استفاده از تجربیات علمی و عملی ایشان در زمینه پسته و بحث در مورد تأثیرات فوق العاده اصلاح‌کننده‌های سوپرمکس مثل تیلر و سونامی، توانستند اطلاعات بیشتری را در اختیار کشاورزان قرار دهند.

بازدید دکتر محمود میمندی از غرفه پتروپاریز البرز شهرستان فیض اباد

بررسی تقویم پسته توسط دکترمحمدجواد محمودی میمندی و آنالیز آن با کارشناسان فنی

نمایشگاه فیض آباد

فهرست مطالب

اخبار اخیر پتروپاریز