نمایشگاه بین المللی تهران

آغاز نمایشگاه بین المللی تهران

مفتخریم حضور ویژه شرکت پتروپاریز سبز البرز در دهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران 1402 را به اطلاع همراهان گرامی برسانیم. شرکت پتروپاریز، با حضور فعال و پررنگ خود میزبان تعداد زیادی از محققان، کشاورزان و فعالان عرصه بخش کشاورزی در دهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران می باشد و از برندهای معتبر و شناخته‌شده‌ی جهانی مانند: سوپرمکس، مونتانا، پرونایس و یوروگرین رونمایی می نماید. 

نمایشگاه بین المللی تهران

 ویژگی‌های مهم کودهای وارداتی مجموعه پتروپاریز عبارتند از چگالی بالا، چینش هدفمند و درصد بالای عناصر غذایی ، اثرگذاری سریع و آنی، خلوص و حلالیت بالا، قابلیت جذب بیشتر و بهینه‌تر را به اطلاع بازدیدکنندگان گرامی می رساند. مجموعه پتروپاریز از بهترین، با کیفیت‌ترین ، جدیدترین محصولات خود در این نمایشگاه رونمایی می کند. کارشناسان مجرب مجموعه پتروپاریز ضمن استقبال از مراجعین و بازدیدکنندگان گرامی ، اطلاعات فنی محصولات را در اختیار آنان قرار می دهند. مجموعه پتروپاریز، مراتب قدردانی و تشکر خود را از کلیه عزیزانی که در این نمایشگاه حضور داشتند و از غرفه این شرکت بازدید نمودند را بعمل می‌آورد.

نمایشگاه بین المللی تهران1
نمایشگاه بین المللی تهران
پتروپاریز در دهمین نمایشگاه بین المللی تهران

جهت اطلاع از اخرین اخبار پتروپاریز می توانید به روی این لینک کلیک فرمایید.

شما میتوانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام شرکت پتروپاریز از اخرین محصولات این شرکت، جزئیات دقیق این محصولات و تاریخ عرضه محصولات و همچنین بازخورد استفاده از این محصولات اطلاع پیدا کنید.

فهرست مطالب

اخبار اخیر پتروپاریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *