پتروپاریز در نمایشگاه صنعت و کشاورزی یزد

پتروپاریز در دوازدهمین نمایشگاه صنعت کشاورزی یزد1402

نمایشگاه تخصصی صنعت کشاورزی یزد در تاریخ 26 الی 29 دی ماه 1402 با حضور شرکت های فعال در این زمینه از جمله شرکت پتروپاریز برگذار شد.

مجموعه پتروپاریز با حضور در این نمایشگاه و معرفی برندهای تخصصی این شرکت از جمله برند سوپرمکس، مونتانا، یوروگرین، گرونبرگ، پرونایس و لئونارد میزبان حضار بودند.

در این نمایشگاه که غرفه پتروپاریز با استقبال بسیار خوبی از جانب بازدیدکنندگان قرار گرفت، کارشناسان پتروپاریز ضمن ارتباط و توضیحات کامل درباره محصولات، برنامه غذایی کودی مناسب با اقلیم و شرایط ویژه استان یزد در اختیار بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه تخصصی صنعت کشاورزی یزد

در نمایشگاه تخصصی صنعت کشاورزی یزد مجموعه پتروپاریز سعی در ایجاد زمینه مناسبی جهت بحث و تبادل نظر با استفاده از یافته های علمی و تجربیات تخصصی میان کارشناسان و بازدیدکنندگان داشت.

در سومین روز این نمایشگاه جناب آقای مهندس علمدار یزدی و مهندس صادقی کارگاه آموزشی تحت عنوان تغذیه گیاهی و توصیه کودی برگذار کردند، که این کارگاه با استقبال بی نظیری از علاقمندان روبه رو شد.

شما میتوانید جهت مشاهده جزئیات این کارگاه آموزشی به اینستاگرام شرکت پتروپاریز مراجعه نمایید.

برگذاری کارگاه اموزشی تغذیه گیاهی و توصیه کودی توسط کارشناسان پتروپایز

جهت اطلاع از اخرین اخبار پتروپاریز می توانید به روی این لینک کلیک فرمایید.

شما میتوانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام شرکت پتروپاریز از اخرین محصولات این شرکت، جزئیات دقیق این محصولات و تاریخ عرضه محصولات و همچنین بازخورد استفاده از این محصولات اطلاع پیدا کنید.

فهرست مطالب

اخبار اخیر پتروپاریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *