نشست پتروپاریز با ازبکستان

نشست مدیران صادرات شرکت های دانش بنیان با شورای کشاورزی ازبکستان 1402

کشور ایران با توجه به موقعیت ژئوپلیتکی ویژه‌ای که دارد از پتانسیل خوبی در زمینه صادرات و واردات نهاده‌های کشاورزی برخوردار است. نهاده‌های کشاورزی از کشور ما به برخی از کشورهای همسایه مانند ترکیه، عراق، افغانستان و ازبکستان صادر می‌شوند.

پتروپاریز سبز البرز در نشست مدیران با شورای کشاورزی ازبکستان

شرکت پتروپاریز سبز البرز طی سال‌های متمادی حضور در بازار نهاده‌های کشاورزی و همکاری با برندهای معتبر جهانی، اقدام به واردات و صادرات محصولات کشاورزی نموده است. در همین راستا، نشستی با حضور مدیر صادرات شرکت دانش بنیان پتروپاریز سبز البرز با اعضای شورای کشاورزی ازبکستان در تاریخ 10 آذرماه 1402 در محل سازمان کشاورزی و دهقانان ازبکستان در شهر تاشکند برگزار شد.

شرکت کننده ها در این نشست

در این نشست معاون و مدیر کل شورای کشاورزی ازبکستان، کارشناسان اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سازمان کشاورزی ازبکستان و مدیریت صادرات شرکت پتروپاریز سبز البرز حضور داشتند.  در این جلسه مدیر صادرات شرکت پتروپاریز سبز البرز آقای احسان تابش‌نژاد به بحث و تبادل نظر با همتایان ازبکستانی خود در زمینه محصولات کودی برای ورود به بازار ازبکستان  پرداخت.

شورای کشاورزی ازبکستان

موضوعات مورد بررسی درنشست مدیران شرکت های دانش بنیان با شورای کشاورزی ازبکستان

در این نشست ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه و ویژگی های محصولات برند سوپرمکس جهت ورود به بازار کشور ازبکستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. در این جلسه آقای میرزاهد معاون وزیر کشاوزی و یولداشف مدیر کل کشاورزی ازبکستان تمایل خود را به همکاری با شرکای ایرانی، در حوزه نهاده‌های کشاورزی به‌ویژه کود و سم ابراز نمودند.

برای مشاهده سایر اخبار شرکت پتروپاریز سبز البرز کلیک کنید.

فهرست مطالب

اخبار اخیر پتروپاریز